Wednesday 8 February 2012

Guru Ganti versi kedua~~

Assalamualaikum n hye all~~~


da lama rasenye aku x bukak blog ni.... bukan apa... aku rase xde idea aku nak tulis...tambah ngan x bape nak rajin kan... ari ni, disebabkan aku hampir "mati kebosanan" **hohohoho**, jadi, aku tulis la.... hihihi..

ari ni, aku juz nak share dengan korang pasal kerj baru aku skg....
aku da jadi guru...tp... guru ganti jela pun..hihihi.... sekolah aku kali ni kat SMK Desa Jaya, Bandar Jengka, Pahang....

ari ni, hari kedua aku berkhidmat kat cni....
kat sekolah ni, memang bez la....student x ramai walaupun sekolah besar....student ada dalam 300++ je... cikgu ada la dekat 30 orang kot... 

kat sekolah ni, aku ngajar subjek BM, Moral, Nilam (ni subjek wajib la)... subjek x wajib lak, BM Pemulihan... kenapa x wajib?? sebab aku adalah pembantu guru BM Pemulihan.... so, kalau khidmat aku diperlukan je, baru aku akan ajar.....tugas2 len, aku jadi Setiausaha Mesyuarat Guru, Guru penasihat Kelab PPDa, Guru penasihat Bola Jaring, Guru Media dan PSS.... 



yang paling bez sekali, aku ni duduk kat PSS...apa 2 PSS?? alaaa....Pusat Sumber sekolah la...hihihi... haaaa~~~ meja aku kat PSS, tingkat 4....aku sorang2 je kat ctu.... setiap hari, aku diberi kelonggaran datang selewat-lewatnya kol 830 pagi...sebab aku kena balik kol 4 setiap hari.... pastu, kat bilik aku duduk 2, ada TV LCD Samsung Series 5, ada Astro, ada Wi-fi...haaaa....sape xnak kan kemudahan cam 2... lebih2 lagi, aku juz ngajar 10 waktu je seminggu... setiap hari, hanya 2 masa je aku ada kelas..yg len, relex.... hahahha.... jelez x?? jelez x??? hihihi.....~~~ jgn jelez ngn i tau~~~

aku rase aku duduk kat sekolah ni, bertuah sangat2..budak2 xla nakal sangat, cikgu2 baik2 semua...dapat lak kemudahan yang mcm VVIP da layaknya.... seronok sangat la.... 

setakat 2 hari ni..semua ok la...xde apa yg x kena pun...dan aku masih seronok kerja kat cni..hope, sampai habis perkhidmatan la aku akan seronok kan.... rezeki 2...kena la ikhlas....huhuhu....

doa kan aku k...semoga dapat posting cepat2... x sabar nak kerja tetap.... =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...