Monday 16 April 2012

I'm Back

Assalamualaikum n hello semuaaaaaa..!!! =)

I'M BACK..!! setelah lama menyepi, aku kini kembali... lama da kot x menulis... |lama la sangat..| bukan xde apa nk ditulis...tapi... malas nak menaip...|ko 2 apa yg rajin| hahaha... ngadap FB aku rajin la... 

siyes aku cakap, mungkin aku agak bz baru2 ni...dengan mengajar lg... jadi suri rumah lagi...masa aku terbatas la ckit nak menaip ni sbb ambik masa kan.... setakat ngadap FB 2 bape saat jela sangat |yela, bape saat konon..bukan berjam2 je ko ngadap FB|....hahaha

apa yang aku buat masa aku xde?? aku juz pergi balik sekolah, rangka program motivasi untuk sekolah, kuar ngn kawan2 bila ada masa, bace novel, pergi anta n ambik adik sekolah, buat kerja2 rumah, basuh pinggan, basuh kain, men pondok2, men masak2.....tido, membuta dan sebagainye...|sebab 2 la badan ko makin besor..makin besor...dan besor....| hihihihi.....

tapi, walaupun aktiviti harian aku banyak n agak padat, aku still rase B.O.S.A.N..... xtau la nape.... rase cam x bez je...mybe sebab belum dapat kerja tetap..otak jadi banyak pk.... pk nk beli kete, rumah, jalan2, cuti2 malaysia, haaaa....yg penting.....nk KAWEN....oppppssss!!! |gatal ko nyah..!|...hihihihi....

|Ehh....da...da.....kalau ko menaip lagi kang, entah apa2 lak ko ngarut...sudah2 la 2....rentikan jela...| so, bila ati aku da cakap cam 2, bek aku rentikan menaip ni dulu....lagipun, xde apa pun aku nk tulis..memang saje nak mengarut2...hihihi....ok la, caw cin caw........ =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...