Saturday 29 October 2011

Takkan Pisah





Takkan Pisah - Eren


sayang aku ingin berbicara kepadamu, 
tentang apa yang tengah aku rasakan,
ada apa ada apa katakanlah semuanya,
ku kan dengarkan duhai cintaku..

bila nanti orang tuamu tak meredhoi,
 dengan apa yang kurasakan padamu,
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya,
begitu pun orang tua ku...

kau takkan tinggalkanku,
takkan pernah sayangku,
janjimu janjiku untukmu...

takkan ada yang pisahkan kita,
sekalipun kau telah tiada,
akan ku pastikan,
 ku kan memeluk menciummu di syurga..

jangan kau pergi tinggalkan aku,
bawa aku ke mana kau mahu,
janjiku padamu,
 jiwa dan ragaku,
 mati pun ku mahu...


p/s::: lagu ni merupakan lagu blog ini....kenapa lagu ni menjadi pilihan?? kerana lagu ni membawa aku ke satu rasa yang aku sendiri x dapat rungkaikan.... 
p/s::: lagu ni untuk "seseorang" yang rase di tujukan untuknya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...