Friday 9 December 2011

Hikmah Kesedihan~~

hello readers.... 

tadi tengah ari aku ada marah2 ckit kan....pas2 sedih2 + bengang2..... tapi...sekarang....aku da heaven.... nak tau sebab apa?? nak tau?? alalalala.....nak la 2..malu2 lak kan.... eh cecececeee.....hehehehe....

halnye kenapa aku heaven sangat sebab aku dapat CINCIN emas....cincin emas berpemata lak 2.... lebih kurang sama designnye ngan cincin yang aku pakai skg la.....aku x sangka, hari ni aku menerima cincin 2... tetiba je....heaven kot ada orang kasi aku cincin...dari sape?? ala....nak tau jugak ke?? bia la rahsia ea.... hihihhi...apa yang penting...aku sangat bahagia + happy + olalalala la pendek kata...hihihi.... akan ku jaga cincin ni sebaik mungkin.... sebagai 1 amanah yang sangat bernilai untuk aku pertahankan...aku sangat menghargainya...x puas lagi aku belek2 + aku tatap2 + aku tengok2 cincin ni.... cantik sangat....**da dapat free kan, orang bagi, mana x cantik...** hihi.... ari ni dan hari2 seterusnya dalam seminggu ni, mau tersengih sampai ke telinga je aku.... bahagia orang kata....hihihi... 

jom2 kita tengok gambar cincin 2 nak x??? aku tunjuk sekali ngan cincin lama aku jugak la...tengok perbandingannya.... sama2 cantik2....sama2 heaven.....

p/s:: cincin lama pun ada story leh tahap heaven gak la..tapi len kali ea aku cite sal heaven lama 2..hihi...

Ni la cincin baru 2.....^.^


cincin baru dari dekat...hampir sama x dengan yang lama??
yang ni cincin lama..^.^


hampir sama kan dengan yang atas...

lihatlah perbezaannya...















ni la heaven ku kali ni...^.^

2 comments:

  1. untuk orang yang buta barang kemas ...

    "ehh sara bukan same je ke ? "

    hahahaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha..... nampak sangat ke macam sama?? hihi... kebetulan je..x sangka lak design dia lebih kurang sama...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...