Saturday 24 September 2011

4 the 1st~~


Salam~~

Post ni adalah yg 1st aku tulis. juz 2 say HAI. mula2 la aku nk cakap, blog ni aku create (sebenarnye bukan aku, tapi kawan aku yg create, mntk tolong dia, di samping mengisi masa lapang dia..hehehe. THANKS SYAZ!), juz utk cerita dan contengan kosong. Aku juz akan tulis apa yg aku fikirkan, pandangan aku, atau apa2 yg berkaitan dgn life.

b4 ni aku mmg da ada blog, tp aku da delete. memandangkan waktu sekarang da berubah, jadi blog 2 da x suitable kata org omputih. so, wujud la blog yg comel ni. 

utk sape2 yg ada bace (ada ke??) if ada yg salah faham atau terasa ati (sensitif betul) atau apa2 je la, aku mtk maaf la awal2. apa yg aku tulis, juz lahir dr ati aku. so, ikut suka hati aku la nk tulis pape pun kn. (hahaha). 

btw, thanks 2 SYAZ, thanks 2 all, thanks la utk sesape saje... harap blog ni xkan terbiar nanti. akhir ata, bubai ! ^.^

P.E.A.C.E ! from MIZSTSE!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...